zlemKarakaya Merhaba; 24+1 hamileyim ve bugğn kan sonuçlarımda b12 en az 126 olması gerekirken 72 çıktı.Bu çok mu düşük bi değer?
Dyg34 zlemKarakaya evet çok dusuk benimde hamilelik oncesi cok dusuktu tedavıyı yaptırmadım hamilelikte yerlerdeydi degerlerim ıgne verdi kendime geldi kocamın adını unutup seslenemiyordum dusun🙄
EbruBeyazt Evet düşük bir değer çok fena halsizlik ve unutkanlık yapıyo kendimden biliyırum bwnimde düşüktü ama kaçtı bilmiyorum sonucu almaya gitmemiştim telefonda görüşmüştük b12 takviyesi alıyorum hala bir aydan fazla oldu bakalım yarın yine sonuç çıkıcak düzeldi mi yoksa devam mı öğrenicwz
zlemKarakaya Bende halsizlik yada unutkanlık yapmadı.Doktorumu aradım ve normalde rutin olarak kontrol ettiğim ve düşük olması çok kayda değer bi durum değil dedi.Kan ve demir ilacı vermişti.Muhtemelen vitamin vericek.Tesekkır ederim cevaplarınoz için🌼