MrsAyana Pazartesi günü sabahtan tetanoz aşısı olucam akşam üstü de detaylı ultrason randevum var bir sıkıntı yaratmaz sanırım demi? Yan etkileri oluyor mu
miraylihayat MrsAyana Benim ikinci gebeliğim bir doz hatırlatma dozu yaptılar ilk ikisinde sadece kolum ağrmıştı bunda mide bulantısı yaşadım bir hafta kadar kolum ağrıdı.
Vicibici MrsAyana Ben 21.haftamda oldum ilk detaylıya gittim ertesi gün olacak şekilde aşımı oldum. Şu an biraz kol ağrım var onun dışında bir yan etkisinş görmedim
ikimelekannesii22 MrsAyana iki dozumuda oldum hiç yan etkisi olmadı hafif kol ağrısı oldu sadece o kadar
Celiktss Ya ben de bunu soracaktım. Başlık iyi denk geldi. Kendi aile hekimimiz dışında başka bi yerde olabiliyor muyuz? Aile sağlığındaki ebemiz 17.haftaya randevu koydu ama ben o tarihlerde tatilde olucam gibi, başla yerde yaptırsak iyi olurdu
MrsAyana Celiktss tetanozu acilde bile vuruyorlar diye biliyorum ama tabi hangi şartlar da emin değilim