ipekk Kızlar merhaba bugün kontrolümüz vardı tam 23+6 haftalıgız.Kilomuz 660 gr boyumuz 35 cm. Doktor boyunun önde olduğunu ama kilosunun azıcık zayıf olduğunu söyledi.Herhangi bir sağlık problemi veya gerilik yok şükür ama yinede tedirgin oldum🙈 Çünkü hep beslenmeme cok dikkat ettim et,süt,yumurta,kaşar hiçbir zaman eksik olmadı sizlerin nasılsı acaba tam bu haftalarda olanlar yazarsa cok sevinirim🌸
Deletedmom434 ipekk o haftalarda kilonun pek bir önemi yok,son aylarda daha çok alıyorlar 29 haftalık olduk 27 den sonra 2 haftada 420-430 gram civarı almaya başladı😊
ipekk Deletedmom434 o zaman normal görünüyor değil mi şuan için🙈 Her şeyden endişeleniyoruz biz anneler napalım☺️
EbruBeyazt Canım bende bugun 24+0 ım daha şimdi gwldim doktordan 650 gramdı gayet iyi haftasıyla olması gerwktiği gibi dedi