Merhaba kızlar ben 15 haftalık hamileyim ve çalışma koşullarımda uygun olduğu için geç yatıp geç kalkan bir insanım şimdi zaten tatildeyim gece 3 te uyuyup öğlen 12 gibi kalkıyorum ama bugün birisi 11 de uyumam gerektiğini bebeğe zararlı olduğunu söyledi zararını da söylemedi ama siz bu konuda ne düşünüyorsunuz🥰