https://resimyukle.io/r/8SNNCdTa0u Kızlar nst sonucuma göre sizce doğum yakın mı
RaYaRY sancın var ama düzensiz birde dogum sancıları kadar cok değil
Anlayan yok mu hiç?
Hilalkl hemşire de doğum diye konuştu doktorumu bekliyorum sonuc gostermek için