Sevgiiss aynen öyle burda okuyup kendimizi yıpratıyoruz bazıları da öyle panikletiyo ki insanı direk yatman lazım nasıl dolaşırsın direk dikiş iste falan diye kafayı yiyoruz bu sefer hemen doktora koşuyoruz da işte doktor da salak değil ya hareket etceğimizi bilmiyo mu söylemesin adam bizi en düşünen zaten doktor yani ben o yüzden burda okuyup paniklemeyi bıraktım aklıma takılanı doktoruma soruyorum herkesin durumu aynı değil çünkü rahat olun boşverin diğer ay zaten yine kontrol eder doktorunuzda bi sorun olursa da söyler gizlicek bişe değil çünkü🌸