Acemianneee08 Yigitttt mümkün değil kuzum . En erken 10 günde dölleniyoe bunun bide yerleşmesi vs var
Yigitttt durumom2022 hiç burda denk geldiniz mi acaba geçen biri transferin 4. Günü yaptım çıktı yazmışta
Yigitttt papatyadenis burda okudum dün biri transferin 4. Günü test yapmış çıkmış mesela normalde 4 günde çok erken değilmi nasıl çıkmjş acaba tüp bebek transferinin 4. Gününde
Ask12 Yigitttt trafer edilen embriyo zaten döllenmiş belli bir olgunlupa gelmiş demektir yani aslında transfer sonrası 4. Gün normal gebelik yakibi yapan biri için 9. Güne tekabül ediyor eğerki 5. Gün embriyosu transfer edildiyse
esraaaaas Aşılamadan on gün sonra adete 7 gün var belli olrmu aceba test yapmadım sadece sormak istedim
Yigitttt Ask12 aa anladım yani ozaman 4 gün sonra çıkmış olmuyo tüp bebek transferi olduğu için 9. Gün gibi oluyor öylemi peki normalde hiç denk geldiniz mi ilişkiden sonraki gün pozitif göreni imkansızmı
Ask12 Yigitttt aynen canım nırmalde rahme gelme süresi nerdeyse 6 gün sürüyor. Yerleştikten belli bir süre sonra ancak hcg salgılanıyor en az 10-12 gün geçmesi lazım