Nuray08 Kızlar 2 li taraması temiz xikip 4 lu test yaptıran var mi ilk gebeligimde yapilmisti bundada doktor istermi acaba
Laylaycizi_96 Nuray08 2li normal cıkıp 4 lü taraması riskli cıkan cok oluyor bebekler de saglıklı doguyor yani bence 2li den sonra ayrıntılı ultrason yaptırırsın
Nuray08 Fatmaztrk 2 liyi yaptirdik zaten bende 3 lu 4 lu yaptırmak istemiyorm haftaya doktora gidicem ısrar eder mi diye merak ettim
Fatmaztrk Nuray08 bende ikiliyi yaptırdım temiz çıktı üçlü veya dörtlüyu yaptırmak istemiyorum aynı şekilde. Randevum cumartesi bakalım ne olacak.