Kızlar geçen hafta yumurtlama haftamdı. Ben dün kontrol amaçlı kan testi verdim. Şeker, troid demir vs kontrol ettirmek için. Yaklaşık 8-9 aydır korunmuyoruz kendimi çok halsiz hissediyorum vs diyince gebelik testi de yapmış doktor. Beta 1 çıkmış ama adetime 1 hafta var. Normal mi yoksa yine negatif mi acaba