Bez stoklama çünkü hangi bezin iyi geleceğini, hangisinin pişik yapacağını bilemezsin. Yenidoğan bebek bezi al sadece bi markadan, bir ya da iki paket. Ben sleepy bio natural aldım. Eğer sorun yaşamazsam ondan devam edeceğim.
Islak mendil de sleepy yenidoğan aldım. Bir kutu aldım ondan sanırım 12 paket var içinde. Islak mendil de çok sıkıntı olmayacağı için stoklayabilirsin. Islak mendil yerine bebeklere özel temizleme pamuğu kullananlar da var. Hani sadece su ve pamuk kullanmak daha sağlıklı diye. Ben denemek için bir paket aldım sadece. Pratik olacağını düşünmüyorum ama.
Ana kucağı evde bebeği oyalamak ve taşımak için gerekli bence. İmkan varsa kendinden sallananları ve müziklileri vs var. Bana kuzenden geldiği için onu kullanacağım. Dümdüz ana kucağı.
Reflü yatağı kesinlikle gerekli. Kusma vs durumları için bebeğin eğimli yatması gerekiyor.
Ben şampuan mustela aldım. İçeriği değişti, saf değil vs dediler ama almıştım artık. Kullanacağım. Bebe yağı zararlı diyorlar. Losyon aldım o yüzden. Eyüp Sabri Tuncer’in. Bunlar yerine zeytin yapı kullanan da var ama saf, temiz olmalı.
Deterjan Dalan almıştım ama granül deterjanlar makineye zarar veriyor diye okudum. Dalan bitince unibaby alacağım. Yumuşatıcı kullanmayacağım.
Bana park yatak ve ahşap beşik geldi yine. İkisi de lazım gibi aslında ama sadece birini alabileceksen büyüyebilen ve kademesi olan ahşap beşik daha mantıklı.
Port bebe neymiş diye baktım yatay puset gibi taşıma çantasıymış. Gerekli mi bilmiyorum
Bana gelen arabayı atayım sana.
https://www.akakce.com/bebek-arabasi/en-ucuz-concord-neo-2017-travel-sistem-beige-fiyati,93353205.html
Tam model bu mu bilmiyorum ama bu iki parça. Önce küçük olanı kullanıyorsun, ona puset deniyor. Zaten bu puset olmasan hastaneden çıkamıyorsun yani hastaneler izin vermiyor kucakta çıkarmaya. Bu yoksa port bebe denilen şey de olur. Arabaya vs de bunla biniyorsun zaten. Bebek arabasına da takılıyor bu. Büyüyünce de diğerine geçiyorsun. Yani böyle bir model işini görür sanırım. Ama sıfır alacaksan mağaza dolaş, dene, ağırlığına bak vs. Bana ikinci el geldiği için araştırmadım başka. Bir sürü model var.
Kıyafet konusu da bana herkes çok kıyafet alma, çabuk büyüyor vs dedi. Ben de hiç anlamıyorum ama elimde olanlara göre yazayım. Hastane çanta için üç tane istemiş en az. Toplam 3 tane alt üst takım aldım yeni doğan. Ablamdan ve hediye gelenlerden de var. Ama toplam kaç tane bilmiyorum. Yenidoğan beş takım filan olmalı ama bence. Zıbın/atlet bence bol bol al. Her boydan al yani beşer takım filan. Belki daha fazla ama başlangıç için al bu kadar, yetmezse alırsın yani ne olacak. İlla tam kurulu düzen olmasına gerek yok. Her yer mağaza zaten. Çorap, eldiven şapka yine beşer tane belki.
Müslin örtü her yere lazım diye 4 tane aldım ben. Yetmez bile belki. Banyo için de müslin bornoz aldım.
Ağız ve ter mendili çok aldım. 20 tane belki vardır.
Pamuk battaniye var 2-3 tane. İki pike ve İki nevresim takımı aldım.