HSena38 Kızlar kendi kullandığınız rahat spor ayakkabı önerisi verir misiniz? Şuan bir tane var ama ayakkabının perti çıktı hemen eskimeyecek bu dönemde rahat ettirecek ayakkabı önerir misiniz?🌸
Deletedmom727272 HSena38 Puma Radiante xt serileri çok yumuşak, ödemli ayağı da rahatt ettirir jelly olan var bende ama piyasada hala var mı bilemedim
Habibe_ HSena38 bu fazla ödemli şiş ayaklarıma ( 38 giyiniyordum ) 40 numara terlikten başka birşey rahat gelmedi maalesef 🤣🤣
HSena38 Deletedmom727272 çok teşekkür ederim dün birkaç modeline baktım ama emin olamamistim bakacağım 💗🌸
HSena38 acemianneee_31 dün birkaç modeline baktım ama çok rahat gelmedi model ismi biliyor musunuz acaba?
Deletedmom7373700 HSena38 terlik 😂 en rahatı o valla. Zaten yazda geldi. Giyin çıkın mis gibi. En pahalı ayakkabı bile ayağımı rahatsız ediyor şu sıralar. Terlikleri giyip çıkıyorum. Mis gibi rahat 😂
HSena38 Deletedmom7373700 sandalet aldım yeni ama yağmurlar sağolsun pek giyemiyorum o yüzden spor ayakkabı da sormak istedim 😊🌸💗
Sevensevilen HSena38 kadın ayakkabıları olmuyor bana artık eşimin Converse ayakkabısını giymeye başladım 😅 41 numarayı aştım
annesinin_beybisi Sevensevilen eyy ben yandim o zaman zaten 41 giyiyorum naparim bilmem son zamanlarimda😄
Sevensevilen annesinin_beybisi heeey 41 numara giyen birini buldum 😅😅😅 Normalde ben de 40-41 giyiyorum 24. Haftada olmamaya başladı 😅
KkubraOz HSena38 kesinlikle hiç düşünmeden skchers hamileliğimin 10. Haftalarında yürürken bel ağrım oluyordu ayakkabımı değiştirdim. Ayakkabı giyince ayağın şeklini alıyor yürüyüş ayakkabısı diye geçiyor zaten. Şimdi 22. Haftamdayım ondan başka ayakkabı giymiyorum beni hiç yormuyor
annesinin_beybisi Sevensevilen nadir bulunuruz evet😄😂 büyük ayaklı olmak çok sıkıntı ya spor ayakkabıdan başka hiçbir seyle rahat edemiyosun yani en azından ben öyleyim 😁 30 haftaligim şimdilik bir tık sıkmaya başladı idare ediyorum akıllılık edip birkaç ay önce 42 numara ayakkabi almıştım bu günleri düşünerek 😄 terlik falan zaten asla giyemiyorum hic rahat edemiyorum😁
nrsen HSena38 ben skecherstan sandalet aldım 9 aydır giyiyorm bi 9 yıl daha giyerm yani öyle sağlam ve rahat
HSena38 nrsen benim sandaletim var onunla rahatım ama yağmur var bu ara zorlanıyorum son aylar da sene sonuna gelecek nerdeyse o yüzden sormak istedim 🌸💗
Ozge11 nrsen Aa bu tam benim tarzım sade muhtemelen de çok rahattır.Siz nerden aldınız pek satışta yok gibi bikaç siteye göz gezdirdim de
acemianneee_31 HSena38 modelin adını pek bilmiyorum ama Trendyol dan baktım benzeri var franco dhm günlük Ayakkabı buna benziyor benimkinin tabanı biraz daha yüksek