myangelson Bet94 erken haftalarda 25 altı olunca sıkıntı diye biliyorum benim 20. Haftada serklaj yapıldı çok aşırı düştüğü için
Nskyhn Bet94 24+6 da 42 mm dedi. 24+2 de gitmiştim göremedik çok korktuk bebek duvara yapışmış göstermedi. 4 gün boyunca yattım hiçbir iş yapmadım ne olur olmaz diye. Sonra 42 mm çıktı çok şükür
Limonzeytin Bet94 baştan beri 4.6cm gayet iyi gidiyorum bakalım çok iyi demşti doktorum 31.haftadayım şuan. En az 2.5cm olması lazmmış ve üstü olması lazmmş
Merve-bulut @Bet94 33 haftalığım sancılarım oldu gittim 35 mm çıktı haftaya göre normaldi kısa olunca erken doğum riski oluyor diye biliyorum
Bet94 Bende ikiz gebeyim 16+3deyim 29-30cm gibi dedi doktorumuz bir haftadır ağlayarak geçiyor günlerim 😔
Nskyhn Bet94 ağlama lütfen. Sadece dinlen dikkat et ayaklarını hep uzandir. Senin yaşadığın şeyi herkes yaşıyor sürekli yatınca bir şey olmuyor. 🙏
Bet94 Bende aynı zamanda ebeyim sanırım nelerle karşılaşacağımı bildiğim için korkularım endişelerim artıyor dualarınızı eksik etmeyin güzel anneler 🙏🏻
myangelson Bet94 benim 20. Haftada 8mm e kadar düşmüştü dikiş atıldığı halde 4mm e düştü tekrar ikinci kez serklaj oldum 21. Haftamda şuan iyi diyor doktor da ne kadar olduğunu sormayı unuttum kontrolde 🤦🏻♀️
Bet94 myangelson teşekkür ederim cevabınız için inşallah bu süreci atlatır bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻🌸