25.haftada doktorum bebeğimin iri bebek oldupunu söyledi. Biraz araştırdım nette 36 civarı doğum oluyormul genelde. Bu durumla karşılaşan var mı aranızda? Bende son ana kadar bekleyip normal dogum yapmak istiyordum ama kafam çok karıştı.normal doğuma engel olur mu acaba?