Eslem_1 Aspiratör bir de serum fizyolojik varmış bunları doğum öncesi mi almamız gerekiyor yoksa ihtiyaç dahilinde mi alınmalı? Neye göre alıp kullanıyoruz
Sumiire Eslem_1 doğum öncesi alsan fena olmaz çünkü azıcık bi mümük oldugunda bile emmede nefes almada zorlanıyolar
Sumiire Eslem_1 serum fizyolojik sular var şırıngayla alınanlarda hazır olanlarda ondan 5ml kadar burnuna sıkıyosun sonra aspratörle çekiyorsun [