hilal2022 39+2deyimm az önce bişey aktığını hissettim tuvalate gittim sildim az bişey su tarzı bı akintiydi çok sefffaf ve su gibiydi su gelmesi illa yoğun şekilde mi olur yada bu belirtisi olabilir mi sizce ağrım hicbiseyim yok
hilal2022 Dark öyle mi hadi bakalım ağrı falan yok devamida gelmedi bakalım nasip ☺️ zamanında zaten ama
SunnyG hilal2022 su değildir heralde o zaman. Yani benim doktorum böyle yapmamı tavsiye etmişti şüphelenirsem. Eczanelerde ped gibi bir şey oluyormuş ama amniyon sıvısı ise renk değiştiriyormuş. Öyle bişey de deneyebilirsin
hilal2022 SunnyG cuma günü kontrolüm var zaten bakalım o güne kadar bişey olmazsa o gün öğrenirim her şeyi ☺️