Bozoresse Annecik02 her dört isimde başlı başına çok güzel bence tek isim seçin ya efnan yada ravza çok güzel
annesinin_beybisi Annecik02 şuan eflin rana ve efnan ravza diye okuyunca karıştırılmaya cok müsait geldi . bence hazal rüya
Rukiyeoz Efnan efline uygun ama efnan ravzayı söylemek çok yorucu ınanın bı kac defa soyledım kulaga hos gelıyo mu dıye dilim yoruldu söylerken