Mrvemr amin canım dua edicem senin için ama sana bisey diyim mi dün biri bir post açmıştı normal de hamile kalmak için sperm sayısı 15 olması gerekirken onun eşinin ikiymis çok düşükmüş heralde doktorlarla falan da uğraşmışlar kiz adetime çok az kaldı test yapmaya korkuyorum demiş meğer hamileymiş tutmuş yani bebek anlicagin olmaz diye bisey yok hiç beklemedigin sorun diye düşündüğün üzüldüğün şeyler o kadar doğal şeylerle halloluyormus ki insan şaşıp kalıyor benimde ablamın iki oğlu var üç dört aydır korunmadiklari halde hamile kalmıyor bence zamanı vardır elbette sabret