Ftynur 37+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim şiddetli karın ağrım var belde kasıkta ağrı yok sadece karın ağrısı da doğum belirtisi midir ağrı da düzenli değil hastaneye gitmeli miyim
Ftynur Kartaaneesiii Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bende dua ediyorum inşallah ilk sancım olur diye suyu hastanede de hallediyorlar ama su gelip sancı gelmezse sıkıntı🙄
Kartaaneesiii Ftynur evet ve önce su gelirse sancı daha şiddetli oluyormuş tabi herkesin bünyesi farklı ben kendimi korkutmamaya çalışıyorum sonunu düşünmek istiyorum sadece 😍