Zeyna27 Aysegulls valla bende 36 haftalık hamileyim bende de bugün sancı var şuan kesildi fakat belimdeki ağrı geçmedi bide adet olacakmışım gibi anlamadım
Aysegulls Zeyna27 bende de öyle bir ağrı var dün sağlık ocağındaki doktor bebek dönmüş dedi acaba ondan mı oluyor
talerey1 Aysegulls olabilir canım benimde doğum pozisyonunda 35 haftalık nstde sancımda çıkıyor dediğin gibi adet olacakmış gibi bel ağrısı falan var doktor bundan sonra normal dedi
talerey1 Aysegulls benim 30. Haftamdan beri erken doğum riskim çok şükür 35 olduk bol bol yat dinlen canım Allah korur inşallah