Merhaba arkadaşlar 27 haftalık gebeyim ve bebeğim sürekli aşağıda duruyor tam kasıklarımda ee haliyle kasık ağrısıda yapıyor daha hiç yukarı çıkmadı kontrolümede 2 hafta var hık desem doğuracakmış gibi hissediyorum böyle olan veya daha sonrasında yukarı çıkan var mı?