Ne zamandır bu anı bekliyordum ama bu kadar ani olacagını tahmin etmemiştim. Geçen haftaki kontrolümde suyumun biraz sınırda olduğunu söylemişti doktorum haftalık takip edicez demişti bugün kontrole geldim suyumun neredeyse bitmek üzere olduğunu ve nst kötü çıkarsa bugün iyi çıkarsa yarın sabah sezeryana alacağını söyledi. Şimdi yarın sabah sezeryana alınıyorum kızımın kilosu 2700 inşallah küvöze falan girmez çok heyecanlıyım ve korkuyorum.