RaYaRY Kızlar hastanedeyim nstde sancı çıktı ama nst cekilirken çok hissetmedim 4 gündür ama aşırı sancim var yerlere yatıyorum ağrıdan o derece şimdi doktoru bekliyorum sizce ne der nişan ve suyum gelmedi ama geri mi yollar
selmabttl3 RaYaRY benimde sancım çıkmıştı doktor korkmuştu hemen ciğer geliştirici iğne vurdurdu ama hala gelen yok hala ara ara sancılarım oluyo
Begumergun RaYaRY sancıların düzenli olana kadar mecbur evde beklicen önemli olan sancı çıkması değil düzenli olması
RaYaRY selmabttl3 kaç haftalıksin canım 36 dayken ciger geliştirici yapmalarina izin vermem ben çünkü zaten bebek büyük artık