Kızlar geçen hafta kapıda ödemeli bir ürün sipariş etmiştim. Kargo dün elime ulaştı kurye elime tutuşturup gidiyordu yalnız benim ödemem var dedim kontrol edeyim dedi ödemeniz yok hanımefendi dedi ve gitti ben şok 😳 neyse göndericiye ulaştım durumu anlattım yanlışlık olmuş EFT yapabilir misiniz dedi ben zaten kart ve EFT ödeme kullanmadığım için kapıda ödeme tercih ettiğimi belirttim iade etmek istediğimi belirttim kalsın o zaman sizde kalsın bana bir kargonun maliyeti 50 TL dedi kargoyu almasaydınız o şekilde değil vs dedi ve şuan iki tarafta mağdur resmen ne yapacağımı şaşırdım kızlar bir akıl verin 😕