Userr İlk 12 hafta folik asit kullandım, sonrasında doktor bırak dedi başka da herhangi bir takviye, vitamin vs. vermedi. Bu normal mi acaba sizler herhangi bir şey kullanıyor musunuz? 16 haftalık gebeyim
aslansmommm Userr folik asitten sonra multivitamin veriyor doktorlar genelde bana iki tane vermişti bir multivitamin adı vitafemin dha bir de sade balık yagı adı venatura omega 3 dogumdan sonra bile kullanabilirsin dedi emzirme dönemimde. 22. Haftadan sonra da bunlara ek demir ilacı ve magnezyum kalsiyum verdi öyle devam ediyor şu an
oykumm_1233 Userr folık asıtı bıraktıktan sonra, demır ılacı omega 3 bıde damla kullanıyorum d vitamini sanırım oda
Canpolat Userr ilk 12 hafta progesteron ve folik asit kullandım sonra kestik onu 16.haftadan itibaren de ferrum kullanıyorum 20.haftadan itibaren de magnezyum kullanıyorum istemesem vermiyordu doktorum tahlillerim iyi çıktı nolur nolmaz verdi
[silindi] Userr imom omega magnimore plus kasilma ve agrilar icin mukemmel osteocare o da cok faydali oldu agrilarim dindi decavit d vitamini kullaniyorum 21 haftalik hamileyim
aslansmommm Userr rica ederim. İsteyebilirsiniz doktorunuzdan çünkü bazen vücut bebeğe ve kendine yetemiyor ihtiyaç duyuyor vitaminlere halsizlik vs olabiliyor sıcak da artık havalar insan daha da halsizleşiyo
Liyababy Folik asidi doğru düzgün kullanamadım mide bulantılarımdan ötürü , sonra vitamin balık yağı önerdi almadım kullanıyorum bişey değerlerim gayet güzel 👍 ne zaman düşerse ozaman bakarız kullanırım
Deletedmom52620 Userr prenelac monovit magosit doktorunuza ulaşıp bence bu durumu sorun bazen doktorlar unutabiliyor