Aysusen4 bende 3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Şimdi ağrım var diye doktora gittiğimde 11,76 yla gebe olduğumu öğrendim. 2 gün sonra kan değeri 17,01 olmuş. Doktorum çok güzel artmamış takipte kalalım dedi. Yarın tekrar kan vereceğim. Allahın izniyle inşallah güzel artışlar olmuştur🤲🏻Amin