Srpgrns Hanımlar günaydın benim 29. Haftada çatlaklarım oluşmaya başadı ilk başta kondurmak istemedim ama 31. Haftadaym artk daha belirginleşti moralim çok bozuldu.Hindistan cevizi yağı kullanıyordum sabah akşam ama yine çatladım.Geçermi doğumdan sonra ne yapmam gerekiyor şuan farmasi aynısefa baksamda kullanıyorm
SunnyG Kırmızı ilke müdahale edilirse nispeten düzelir diye biliyorum ama beyaza döndükten sonra çaresi yok. Kantaron yağını bi araştırın derim.