tuugba benim ameliyat fobim var gebelik başında cokcbuyuk travma yaptı bana bu rüyalar. İki üç gecede bir rüyamda kesilip biciliyordum sezaryen oluyordum ve çok korkuyrodum. Şuan kendi kendimi telkin ettikçe ve dualar sayesinde astım hepsini. Bence biraz da hormonlar yüzünden düşünsene 9 ay boyunca regl psikolojisindesin🙄