Aysegul2874 Günaydın hanımlar instgramda dolaşırken bir sayfada doğuma 1 ay kala göğüse e vitamini sürün yara olmasın diye yazı okudum bilgisi olan var mı
Seymoshh Aysegul2874 ilk doğumumda kapsül şeklinde dr um vermişti sürmem için doğru yani hem göğs güçlendiriyor hemde bebek direk emebiliyor faydalı silmek yıkamak gerekmiyor
Deletedmom7373700 Aysegul2874 e vitaminini bilemem de ben hakiki zeytinyağı deneyeceğim annenim tavsiyesi ile. Çatlama falan hiç bişey olmuyor çok iyi gelecek doğuma yakın her akşam sür dedi bakalım.
Deletedmom7373700 Aysegul2874 biz kendimiz yapıyoruz 🥲 o yüzden rahat kafam. Eczanedeki kremlerden önce bir annemin yönetimini deneyeceğim. İnşallah işe yarar
Yaseminf Aysegul2874 evet bende gördüm onu ve yapmayı düşünüyorum e vitamini cildi güçlendiriyor bana mantıklı geldi