Aaay ne kadar büyümüş olaylar arkadas sadece neden sezeryan olmak istediğini yazmıs ve neden normal doğuma girmek istemediğini anlatmıs herkesin tercih meselesi bu herkesin yasadığı travmalar ıllaki vardır bunu herkes yaşayacak diye birsey yokki.Bende sezeryan istemıyorum ameliyattan korkuyorum normal doğum daha kolay gelıyor bana.