Sevv06 ayaga kalktiktan sonra bol bol yürüdüm her şeyi kendim yaptım, lavaboya kendim gittim, kızımla kendim ilgilendim. İlk gün sonunda çok iyiydim sadece çok hafif gaz sancım oldu geçti, doktor istersen çıkabilirsin dedi. Ben çıkmadım. Eve gittiğimde normal hayatıma devam ettim daha dikkatli bir şekilde.
Duş aldım makineye çamaşır attım. Kızımı yıkadık. Sürekli hareket ettim 1. Hafta kontrolünde hiç biseyim kalmamıştı.
Öyle yatak serip yatma falan yapmadım motivasyonum yüksekti hep. Benim için süreç güzel ve rahat geçti. İllaki ufak tefek ağrılar oluyor ilk kalkış sonrası ama yürüdükçe geçiyor