Kızlar 25 haftalık gebeyim ikinci gebeligim dünkü postumu okuyanlar bilir az çok ve dün akşam aşırı migde bulantım bel sırt ağrım bsldi tansiyonum 13/6 olmuştu baş ağrım da vardı ve gece de 3 dakikada bı resmen doğum sancisi gbi sancım vardi takip ettim düzenliydi fakat brz beklemek dinlenmek istedm o arada uyuya kalmışım şuan öle bı sancım yok ama devam eden sırt ağrım var bebeğim çok kasilio toplanio ve tansiyonum şuan 9/6 sizce neden böyle oluyo 😥😥