Kızlar evimde karınca çıktı normalde hiç olmazdı . Ben de onları öldürmek asla istemiyorum ilaçlasam ölecekler . Ben de elime alıp balkondan üflüyorum acaba çimene düşüyorlar mı çok merak ediyorum başka yöntem bulamadım öldürmemek için 😀 var mı yöntemleriniz öldürmeden yaptıklarınız