37likanne bebek görmekten ibaret değil ki süreç, bence gidin çünkü folik asit verilir gerekirse kan testi yapılarak gerekli vitamin takviyeleri sağlanır, ve hasta hikayesi için de gerekli.. önceden geçirdiğiniz hastalıklar kullandığınız ilaçlar varsa kronil rahatsızlığınız, belki kan uyuşmazlığı gibi gibi..
tebrik ederim bu arada sağlıkla geçsin🎈