Benim kaşıntı değil ama akıntı oluyor arada. Bazı günler çok tekrar ediyor bazı günler az. Daha dün kontrolde sordum doktorum beyaz veya şeffafsa korkma normal dedi. Ama sarı/kokulu/parça parça vs garip kıvamlardaysa bakılır dedi. Öyle olmadığı için üstünde durmadık. Enfeksiyona dikkat edin bence, temiz tutun iç çamaşırı sık değiştirin. Onun dışında ektra rahatsız oluyorsanız mutlaka doktora danışın, bilmiyorum ama muayene edebilir sanırım alttan yoksa anlayamaz.