Arkadaşlar ben tam 15 hafta oldum bugün. 2 kez doktora gittim hiç bunlardan bahsetmedi. Sadece sağlıklı dediler. Acaba bunlar için daha erken mi? Doktora bu bilgileri benim mi sormam lazım? Oldukça telaşlıyım. Sanki bir şeyler eksik. Ikinli test için 8 9 tüp kan aldılar. Önümüzdeki ayın 19 unu da detaylı ultrason tarihi. Ben ize 18. Haftama girmiş oluyorum. Bu tarih detaylı ultrason için geç mi?
Yoksa bu size verdikelri bilgileri detaylısan sonra mı veriyorlar? Anlayamıyorum. :(