Cannsu8 Kan tahlillerinden sonra B12 eksikliğim çıktı ve doktor bana haftada bir vurulmam için iğne verdi. İğnelerin kalçadan vurulduğunu öğrendim. Bu iğneden hamilelik döneminde vurduran var mı aranızda? Herhangi bir sakıncası var mı merak ediyorum?
aslansmommm Cannsu8 bilgim yok ama sakınca olsa doktor vermezdi sanırım başka bir doktora danışın isterseniz
portakalsekeri Cannsu8 168 çıkan b12 im için verdi doktorum 2 kutu😊 ilk kutuyu gün aşırı 2. Kutuyu haftada bir vurulmamı söyledi ilk kutum bitti daha iyi hissediyorum kendimi herhangi bi sakıncası yok daha öncede kullanmıştım b12 yi hemen yükseltiyor en etkili yöntem iğneymiş
Smv Cannsu8 hayır bi sakıncası yok vitamin iğnesi zaten sakıncası olsa doktorunuz vermez bende kullandım . B12 düşüklüğü sizin içinde bebeğiniz içinde etkilş bi vitamin
tazebiranne_hg04 Cannsu8 hamileliğim boyunca vuruldum hala vuruluyorum bebeğin gelişimi için önemli annenin vitaminleri değerleri
Nskyhn Cannsu8 yok olmaz. Hatta baya etkili bir ilaç. Geçen eşim kan verdi B12 dusukmus o iğneden verdiler 5 defa vuruldu tekrar kan verdi 400 e fırlamış 🤭 ama size günde 2 tane haşlanmış yumurta da tavsiye ediyorum cok güzel B12 yapıyor
Cannsu8 Nskyhn Teşekkür ederim tavsiyeniz için yani normal de sıkıntı degil ama hamileyken herseyi daha dikkatli düşünür oldum bebek için temkinli davranmaya çalışıyorum
ceren_1411 Cannsu8 bende hamileliğin başından beri kullanıyorum.ilk ay 5 tane vuruldum.daha sonra ayda 1 kere vuruldum şimdi 9.Aydayım son iğnemi yaptırdım.Bir sakıncası olsaydı doktor vermezdi diye düşünüyorum
Cannsu8 ceren_1411 Peki bu iğneyi yaptırırken nasıl pozisyonda oluyorsunuz karnımızın üstüne doğru mu uzanıyoruz bebek için sıkıntılı bir durum olmaz dimi
ceren_1411 Cannsu8 karnım çıkana kadar yüzüstü yapıyorlardı.Karnım çıkınca yan tarafıma uzanıyorum o şekilde vurduruyorum
minisinannesi07 Cannsu8 ben kullanıyorum ilk kutuyu art Arda 5 gün vurdular. Sonra bir kutu daha verdiler haftada bir olacak şekilde 3. İğneyi oldum bu hafta. İyi neler bitince tekrar kan vericem.
enakcs Cannsu8 bana da verdi doktorum ama vurduracak kimsem yok sağlık kuruluşlarına da uzun mesafeliyim hergün gidemem bi sürelik ertelemek zorunda kaldım kendimce yada eşim öğrenecek o vuracak artık 🤷🏻♀️
Kuzucugunannesi portakalsekeri bnde kullanıyorum onu ama hamilelktn öncede kullniyordum cnku talesemi var yani akdeniz anemisi
Yildiz028 Cannsu8 ben yaptirdim gebebyken benimkide cok dusuktu bes gun yaptirdim hemde cok faydasi var yaptirin
2cocukluana Normal olan vitaminlerim son tahlille b12 41 seviyelerine düşmüş.hergun vuruldum iyneyi bugun tekrar yazdiracam haftada bir vurulacak sonra tekrar bakilip yine vurulacak.asiri dusmus benim