Kele-bekler1 Bugün transferimin 11. Günü test yaptım ikinci çizgi sonradan silik bir şekilde belirdi doktoruma attım şuan erken yarın kanda bakalım dedi ben transferden 2 gün önce ovitrelle iğnesi vuruldum sonra yumurtalarım toplanıp taze transfer olmustum 2. Gün embriyosu internette araştırdım ama iğnenin etkisinden olabilir mi çift çizgi erken gebelik testinde böyle basına birsey gelen oldu mu ? Bugün kan testide vericem![https://resimyukle.io/r/h9JTx8VWRo]
mrvsrcn Kele-bekler1 canin iğne 13 gün olmuş oluyor sanırım 13 güne etkisi kalmadı bende 10.gun negatif çıkmıştı iki kez
Sehrbnon122 Kele-bekler1 ben 2 adet 5.gün embriyosu transferi oldum ve 7 gün test yaptım silik cıktı 10 gün seninki gibi cıktı 12 gün 350 beta cıktı ve suan 17 haftalık ikizlerime hamileyim canım sende hamilesin bence hayırlı olsun 😘♥️
2022bebeki Kele-bekler1 İğnenin etkisi olamaz bence ya 10.gun bile benimki sizinki gibi çıkmıştı 😍 Kan testi ile netleştirirsiniz ama bence hamilesiniz hayırlı olsun 💐
Kele-bekler1 Evet 13 gün oluyor doktor cok sevinmedi erken dedi test için bilemedim 10. Gün yapmış oldum bende dün ama insallah bugün kan vericem Allahım sanada nasip etsin canımm mrvsrcn
Kele-bekler1 Evet şimdi kan testi verdim canım 99 çıktı insallah sağlıkla tutunsun Allahım hepimize kucagımıza almamızı nasip etsin🤲🏻🥰❤️ 2022bebeki
Sehrbnon122 Kele-bekler1 ayy gayet iyi canım yarın dahafa yükselir insallah cok sevindim Rabbim saglıkla kavuşmayı nasip etsin
2022bebeki Kele-bekler1 Çok sevindim ay😍 rabbim daim etsin inşallah hayırlısını bizim için kolaylastirsin 🤗
Kele-bekler1 Amiin canımm beniiim Allahım bütün yolları kolaylaştırsın kucagımıza sağlıklı şekilde almayı nasip etsin hepimize canımm🤲🏻🥰 2022bebeki