Aynı durumu bende yaşadım çevre baskısı ile psikolojik olarak fazla etkileniyoruz. Eşimde de bende de sorun yoktu. Ne zaman “olmasa da bu bir sınav Allah nasip ederse olur” dedik bir sonraki dönemimde hamile kaldım. Gerçekten çevre ve kendi düşüncelerin çok etkiliyor. Bazen akışına bırakmak gerekmiş tecrübeyle sabit