Slnbrn Benimde oldu sağ böbreğimde bebeğin baskısından dolayıymış bir gün ani bir ağrıyla uyanıp hastaneye gitmiştim üroloji bölümüne orada teşhis konulmuştu. Ağrı kötüleşirse ve geçmezse stent takacağım dedi doktor, bende ondan çok korkmuştum. Bana önerilerde bulundu: Bol su içeceksin, sol tarafına yatacaksın dedi ve ben korkudan gerçekten 3 gün boyunca asla sağa doğru yatmadım, günde 3 litre su içtim ve belime hep sıcak su torbası koydum. Çok şükür bir daha ağrım olmadı.. stente de gerek kalmadı böylelikle