Ipekyrdy Kızlar Ağustos sonu tahmini doğumum. Kıyafetleri kaçar tane ve nasıl tercih ettiniz ben hep tek kat uzun kollu aldım
Princessmom Ipekyrdy doğum yapacagn şehire göre terch et bence. Ben Adana’da doğum yaptm çok sıcak oldugu için yarım kollu zıbın giydirdim hep
qlshozlkr Ipekyrdy Valla ben de uzun kollu aldım Ağustos sonu diye ,İzmir’deyim,umarım zamanında doğar miniklerimiz🙏🏻
Ipekyrdy qlshozlkr doktorlar da sizin giydiğinizin bir kat fazlası diyorlar ilk bir ay. Sanırım tek kat uzun kol takımlar yada ince tulumlar sıcak olmaz
Princessmom Ipekyrdy biz uzun kol gydrip hatta yazlık battanyeye sarmıştk çocuk okdar kızardıki isilik oldu. Doktora götürdük kızdı bize. Yarm kol zıbınla ayagnda elinde çorapla yatrmştm. Klima flan açarsam yada eserse hava uzun kollu ince takım giydrmiştm ben