Ben nstde hemşireye sormuştum bebek hareket ettiğinde düğmeye basacaksın dediği zaman. Bebek toplanıyor basmam gerekir mi hareket sayılır mı diye. Hayır o kasılmadır çoğu anne hareket zanneder demisti. Hareket hissetmiyorsaniz kasılmalar da varsa bir doktorunuza danışmanizda fayda var.