Merhaba, tam bu haftalarda benim de aynısı olmuştu. Doktorum gaz sancısı olabileceğini sıcak uygulama yapmamı istedi geçmezse gel demişti apandisit vs olabilir diye görmek istedi. Gittim bir şey çıkmadı gayet iyiydi bebek de ama belirli bir süre çektim o ağrıyı maalesef. Rahim büyüdükçe bağ dokularının esnemesine bağlı da olabiliyor. ara ara olur hala bende büyüme atağı gibi 32. Haftadayim şuan. Doktorunuzla irtibata geçip ona göre hareket bence siz de. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 😊