Aynısını ben de sizinle aynı haftalarda yaşamıştım. KBB doktoruna gittim faranjit dedi ama hamilelikten ilaç vermeden uğurladı beni kötüleşirsen gel dedi :) boğaz ağrımı kestane balıyla 2-3 günde hafiflettim. Onun dışında inanılmaz öksürük vardı hiç durmadan. Bebek için endişelenmeyin sadece bol bol sallanıyor o da bizimle 😅 ama dayanamadım uyuyamıyordum artık öksürmekten, kadın doğum doktorum öksürük için NAC 600mg tablet max 3 gün içebileceğimi söyledi günde 2 kez. Ama siz danışmadan almayın yine de. 3 günde öksürüğüm de hafifledi. 1 haftada toparlandım bu şekilde. Endişe etmeyin, doktorunuza danışın. 😊