Gelişim hastanesinde sinan erdoğana gittim bana decavit verdi 12. Haftadan sknra baska ilaclar veriliyormus vermedi. Ben de akademideki ozkan beye gittim regenesis verdi bide d vit her gun kullan dedi. Regenesis kullanıyorum ama d vit her gun kullanilmaz diye duydu.. İnanın ne yapacağımı bilmiyorum.