B1e2b3e4g5i6i7m_mm Slm kızlar 37 haftalık hamıleyım demin 2 damla kan geldi ama ne agrım ne de bir sey var basına gelen var mı
Jadeksc B1e2b3e4g5i6i7m_mm nişanınız gelmiş olabilir. Su gelmesi, sancı, açılma yoksa muayene edip eve gönderirler muhtemelen
B1e2b3e4g5i6i7m_mm Ne yapmm lazım korkuyorum cok afedersinz sumüksü 2 damla baska da yok ne yapacam ne edecem bılmıyorum
Deletedmom_110 B1e2b3e4g5i6i7m_mm canım nişanın gelmiş bahsettiğin şey nişan doğum belirtisi ama hemen doğum olacak diye bişey yok bir saat sonra da olabiliyor günler sonra da
Azze Bende 35 haftalığım ama hiç böyle bir şey yaşamadım yukarıda kalsın belki gören olur acil şifalar dilerimmm
Suna_4414 B1e2b3e4g5i6i7m_mm nışanın gelmiş doğum başlıcak Rabbim sağsalim kucana almayı nasip etsin 🙏🥰
Sngl_12022 B1e2b3e4g5i6i7m_mm esin gelene kadar dusa gir güzelce rahatla hazirligini yap hastaneye git. Acilma varmi diye muayne ederler eger acilma 2 cm falansa eve gonderirler sancinin artmasi ve acilma olmasi icin. Hayirlisiyla kucağına al inslalah
B1e2b3e4g5i6i7m_mm 1 temmuz a gün vermıstı doktorum ama heralde bugun yatısımı yapar artık bakalım ne olacqk bır hastaneye gıdeyım de