Oğlum 3 aylık kaka yapmıyor,geçen 6 gün kalmadı yardım ettim dışkısı setti sonra yine 5 gün yapmadı fitille yaptırdım sonra 3 gün yapmadı dupalac la yaptı bugünde 3 gündur yapmiyor kafayı yiyecem doktora götürdüm sabah akşam zeytin yağı ver dedi veriyorum hiçbir işe yaramiyorki,dupalacta etki etmiyor hatta bazen fıtıl bile ise yaramıyor.ne yapacağını şaşırdım mama ile besleniyot