Kızlar ikinci çocuğuma hamileyim, ilk doğumum epidural normal doğum olmuştu sancısız çok iyiydi kolaydı 2 saat sürdü, doğum sancısına benziyor mu bilmiyorum, çok fazla sancılanıyorum göğüs altı, üst karından belime kadar vuruyor bu iki gecedir nefes alamayacak duruma geliyorum uykumdan uyanıyorum, bi saatte karnımı ovalaya ovalaya sancı yavaşlıyor, kıvranıyorum o bi iki saat, sonra yavaş yavaş geçiyor, daha önce doktora bahsettiğimde bebek büyüdüğü için yapıyor olabilir demişti, ama ben dayanamıyorum, çok normal gelmiyor bana, bu durumu yaşayan var mı açıkçası beni korkutuyor da bu sancılar😞