Merhaba kızlar. Daha 24 haftalık hamileyim . 1 ay içerisinde rahmim 50 den 44 e şimdide 33 e düşmüş . Artık psikolojim bozuldu , gerçekten dikkat ediyorum progestan kullanıyorum daha kısalırsa napacağım bilmiyorum en azından 30 haftalarda olsaydık ah ..