Kızlar uzatmadan yazacağım. Ne iğne acıtıyor ne hiçbir şey hissediyorsunuz. 10 da girdim 10.15 te bebeğimi kucağıma aldım. Hiçbir şey hissetmedim. 6 gibi ayağa kaldırdı doktorum güzelce korseni giydirip kaldırdılar. Hiç ama hiç sıkıntı olmadı direk yürüdüm. Gazımı çıkarttım ve ertesi sabah eve geldim. Şimdi kızım ve oğlum misler gibi uyuyorlar. Korkmayın psikolojik olarak hazır gidin bir de doktor çok önemli Allah razı olsun bin kere doktorumdan. İnşallah hepiniz bir avazda sıkıntısız kucağınıza alırsınız. Her şeye değdi