Edau9 Kızlar kız ve erkek gebelik geçiren annişler ne gibi belirtileriniz oldu 🐣🤰🥰Ya da neler yaşıyorsunuz ?Ben 13+3 oldum ne gibi belirtileriniz var
QUEEN088 Edau9 Erkek bebekde)çok tatlı yedim😅Ama yine gebeyim şimdide turşu hıyar,fıstık yiyorum ama cinsiyyeti belli diğil)yani göstermedi😵💫
Asil_hatun Edau9 2 oglumdada eksi yedim kizimdada eksi yedim belirtiler aynı qma sadece ilk adetim geciktiginde 2 oğlumda sağ kasigim agrimistj kızımda sol.kasigim ağrıdı tek fark bu
Merve201119 Edau9 ilk oğlumda hiç bulantim olmadi tiksinme olmadı koku hassasiyeti çok rahat hamilelik geçirdim ikinci oğlumda 16 haftaya kadsr istifra ettim serum yedim duramiyordum herkes kesin kız dedi bukadsr bulantiya ama oğlum oldu ilk oğlumu hiç hatırlamıyorum 11 sene geçti ama ikinci oğlumda çok tatlı yedim kızıma hamileyim şimdi sadece iki hafta bir bulanti yaşadım ve bitti yine rahat geçiriyorum ama hiç tatlı yiyesim yok meyve dışında cikolata seven biriyim ağzıma sürmüyorum
Brrk04 Asil_hatun bnmde kızımda sol kasığım ağrıyordu bunda daha cinsiyeti bilmiyorm sağ kasığım ağrıyo
NM_mom Kız bebeğim olucak genel olarak yeşil zeytin, turşu ve eriği çok yedim ama ben normalde de ekşi seven tatlıyı pek sevmeyen biriyim kusmam falan hiç olmadı. Memem hemen şişti hamileliğimin başından itibaren ve çatladı 🥲